Avtor |
Sporočilo |
Lupek
Administrator foruma

Pridružen/-a: 08.07. 2006, 22:34
Prispevkov: 1003
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
30 Sep 2007 19:46 |
|
Tole je pa moj novopečeni model. Če nebi imel smole z servotom za višino bi bil danes že krstni let.
Sprejemnik: Schulze 435
Sprej. Akum: GP 330
Servoti: 3x Dymond D60E
Pog. akum.: 8s1p Intellect 1200 (zaenkrat še )
Motor: Typhoon EDF 2w-20
Regulator: RBC 60A
 |
|
|
|
 |
Lupek
Administrator foruma

Pridružen/-a: 08.07. 2006, 22:34
Prispevkov: 1003
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
07 Okt 2007 16:46 |
|
No danc smo pa le šl u zrak. Kej nej rečem... LETI, ŠOPA, ŽVIŽGA
 |
|
|
|
 |
đunijor

Pridružen/-a: 30.07. 2006, 17:28
Prispevkov: 5
Kraj: Žiresik park
|
Objavljeno:
02 Dec 2007 20:02 |
|
Čemu takšni vstopnik in izstopnik, glege na obliko motorja? |
|
|
|
 |
Lupek
Administrator foruma

Pridružen/-a: 08.07. 2006, 22:34
Prispevkov: 1003
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
02 Dec 2007 23:41 |
|
Kako to misliš "glede na obliko motorja"?
Motor pa pač notranje vrteči, in kot vsi taki potrebuje precej hlajenja. Vstopnik je obrnjen naprej da zrak priteka, izstopnik pa ustvarja podtlak in deluje kot difuzor, da zrak teče od vstopnika preko motorja do izstopnika. |
|
|
|
 |
đunijor

Pridružen/-a: 30.07. 2006, 17:28
Prispevkov: 5
Kraj: Žiresik park
|
Objavljeno:
03 Dec 2007 08:45 |
|
Ta tip vstopnikov je pomojem primeren samo za motorje ala 400, ki imajo pri krtačkah luknjo.
Za tvoj tip motorja bi bilo pomojem najbolje da bi imela požarna stena luknje, difuzor pa bi bil za motorjem in ne ob njem. Poleg tega bi se brez vstopnika tudi aerodinamika precej izboljšala.
Ne vem no...samo moj mnenje.
Drgač pa zadeva zgleda kr šarf. |
|
|
|
 |
Lupek
Administrator foruma

Pridružen/-a: 08.07. 2006, 22:34
Prispevkov: 1003
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
03 Dec 2007 12:22 |
|
Glede na to da je notranje vrteči in ima navitje na zunanjem delu (statorju), se ta del precej segreva, zato mislim da ni zgrešen način hlajenja. Imam sicer tudi luknje v požarno steno, ki pa ne pridejo preveč do izraza ker so pokrte z spinerjem. Pa še sam motor ima samo 2 nič kaj veliki odprtini za hlajenje.
Sicer se pa sam niti nisem precej ukvarjal z tem hlajenjem. Reaktivec in Ultralajt sta narisala načrt, na načrtu je narisan tak način hlajenja in jaz sem pač tako naredu. Se pa strinjam da bi bilo verjetno precej bolje da bi izstopnik pomaknil malo nazaj. |
|
|
|
 |
Lupek
Administrator foruma

Pridružen/-a: 08.07. 2006, 22:34
Prispevkov: 1003
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
03 Dec 2007 17:33 |
|
Primož: A si ti kdaj meru hitrost tistga tvojga modela z sarpona ki je tud preklet hitr letu? Mislem da je imev enga Hackerja not. Dej napiš kej o njem, kešn motor, celice,prop... A maš tud kešno sliko od njega? |
|
|
|
 |
đunijor

Pridružen/-a: 30.07. 2006, 17:28
Prispevkov: 5
Kraj: Žiresik park
|
Objavljeno:
05 Dec 2007 11:05 |
|
Na pištol je pokazal 143km/h, je pa flatral vse živo.
Setup:
Hopf B20-15L
3x Konion
4,75x4,75
Kk se parlima slika? |
|
|
|
 |
Lupek
Administrator foruma

Pridružen/-a: 08.07. 2006, 22:34
Prispevkov: 1003
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
05 Dec 2007 16:04 |
|
Sej pal je bla pa hitrost nekaj tazga kot moj prejšn Pilon 400 od Cesarja, isto z 3S konioni in CDrom motorjem. Prvinšek me je v crngrobu pomeru 149km/h. Sliko uploadaš na www.shrani.si (do 3.12-7.12 nedosegljiv) ali pa na kakšen drug server. npr na googlove slike. |
|
|
|
 |
Lupek
Administrator foruma

Pridružen/-a: 08.07. 2006, 22:34
Prispevkov: 1003
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
21 Dec 2007 16:08 |
|
|
|
 |
Vinny
Super modelar

Pridružen/-a: 15.07. 2006, 20:55
Prispevkov: 432
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
21 Dec 2007 16:40 |
|
U mater Lupek...Pylon zgleda kaput.Kje je bla gravitacija tako močna?Predvidevam da na Ledinci.V glavnem obžalujem
Lp,Matjaž |
_________________ FLYING IS FIGHT AGAINST GRAVITY |
|
|
 |
Lupek
Administrator foruma

Pridružen/-a: 08.07. 2006, 22:34
Prispevkov: 1003
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
21 Dec 2007 23:36 |
|
Hehe. Objava tehle dveh slik brez kakršnega koli pojasnila je bolj plod moje žlehtnobe kot dela gravitacije. Dejansko je bilo tako, da sem kupil nove baterije, ki pa jih nisem uspel spravit v trup. Zato sem izdelal novega, starega pa trdnostno preizkusil .
Takle pa zgleda tanov. Zdej sn naredu pa tuk velizga de so baterije premejhne :D
Sicer pa da se mal pohvalm. Tanove celice so 4S 1800mAh, motor z 4.5x4.1 propelerjem vleče 44A, kar znese okoli 600W. Precej glede na dosedanjih 200W. Trup je zaenkrat dovolj močan, če bodo to hitrost prenesla krila pa je še vprašanje.
Lp: Luka |
|
|
|
 |
Vinny
Super modelar

Pridružen/-a: 15.07. 2006, 20:55
Prispevkov: 432
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
22 Dec 2007 09:57 |
|
Kdaj bo test flight po tvojih predvidevanjih?
Lp,Matjaž |
_________________ FLYING IS FIGHT AGAINST GRAVITY |
|
|
 |
Lupek
Administrator foruma

Pridružen/-a: 08.07. 2006, 22:34
Prispevkov: 1003
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
22 Dec 2007 12:33 |
|
Modelu moram sicer samo še vgraditi opremo, zataknilo pa se je pri regulatorju. Že od vsega začetka sem imel probleme z programiranjem, saj je regulator piskal v popovnoma drugačnih zaporedjih kot je pisalo v navodilih. Prej ko sem vozil na Intellecte to niti ni bil tako velik problem, sedaj pa bi moral nastaviti na 4S Li-Po, kar pa mi ni uspelo. No vse skupaj je prišlo tako daleč, da je trgovec (http://www.rbckits.com/shop/index.php?act=viewCat&catId=9) rekel da mi ga bo zamenjal. Sedaj čakam na nov regulator.
Matjaž: Tole tvoje čajčkanje pa ne spominja ravno na kakšen prehlad. Si fasal kaj hujšega? Koliko časa si že bolan? Precej več kot 1 teden? |
|
|
|
 |
Vinny
Super modelar

Pridružen/-a: 15.07. 2006, 20:55
Prispevkov: 432
Kraj: Žiri
|
Objavljeno:
22 Dec 2007 20:53 |
|
Kje pa je ta trgovina kjer si nabavljal Lupek-me sam informativno zanima?Tale moj kašelj me lovi že cel mesc-če ni hudič mu uidem.
Lp,Matjaž  |
_________________ FLYING IS FIGHT AGAINST GRAVITY |
|
|
 |
|